A sárga ruhás lány

"If you judge people, you have no time to love them." – Mother Teresa

Élet egy burmai borbélyházban

A myanmari emberek nagyon sokat adnak a külsőre.

Úgy értem a hajuk külsejére.

Ez az első ázsiai ország, ahol a legtöbb festett hajú embert véltem felfedezni.

Különösen Mandalayban található szinte minden sarkon “Beauty salon”, ami tulajdonképpen fodrász szalon. Mivel Olivérnek nem volt feladandó poggyásza amikor ide utazott, hogy találkozzon velem, így borotvát sem hozhatott magával, mert a kézipoggyászban nem megengedett.

Így meglátgattunk egy borbély házat, magyarul fodrász szalont, hogy megborotválják.


A helyiségben csak férfiak voltak. És én.

Az árak is ki voltak írva. 

Különösen a fekvő hajmosás tetszett. Arra gondoltam, hogy ezt otthon is be kellene vezetni, mennyire jó már ez. A vendég kellemesen relaxál, akár el is szunnyad, amíg mossák a haját. Fekve.

A lehullott hajakat nem sepri össze senki.

Egész nap szorgoskodnak a fodrászok, hogy a rengeteg vendég igényeit kielégítsék.

Ez a fiatal borbélyfiú egy szál pengével nyisszantotta le Olivér arcáról a szőrt, mérnöki precizitással dolgozott.

A szolgáltatás díja 200 Ft volt.

logo_kicsi.jpg

A sárga ruhás lány

Világutazó blog, nemcsak világutazóknak, nemcsak utazásról. Rita vagyok, és életvitelszerűen utazom. Ezen az oldalon érdekességeket találsz a világból, emberekről, szokásokról, furcsaságokról, gasztronómiáról. Mindenről. Bármiről.

Épp itt vagyok: 

Kövess a Facebookon is

Archívum

A sárga ruhás lány utazását az 
uniqa_logo.jpg 
biztosítja.

süti beállítások módosítása