A sárga ruhás lány

"If you judge people, you have no time to love them." – Mother Teresa

Képeslapküldés

Biztosan észrevettétek, hogy a sárga ruhás lány oldalán feltűnt egy "képeslapküldés" címmel ellátott kis kép a szélső sávban. Ez mire való?
Több mindenre jó.

Képeslap
Mivel volt olyan, aki kért képeslapot tőlem privát üzenetben, arra gondoltam, hátha többen igényt tartanátok erre. Ezért mostantól erre van lehetőség. A képeslapot megvásárolom, felbélyegezem és elküldöm arra a címre, amelyre kéred. Ehhez nem kell mást tenned, mint az oldalsávban található Donate gombra kattintva elküldeni nekem a képeslap árát, hogy fedezni tudjam a költséget. Ezután kérlek küldj nekem egy emailt, amiben meghagyod, hogy kinek és hova kéred a küldeményt. Mivel minden országban más ára van a bélyegnek és a képeslapnak is, nem tudom előre megmondani, hogy mennyibe fog kerülni, ezért rád bízom, hogy mennyi pénzt küldesz nekem érte. 

Apró ajándék
Hűtőmágnest, kulcstartót, szappant Baliról vagy egyéb apró ajándéktárgyat is szívesen küldök neked, ha épp ezt szeretnéd.

logo_kicsi.jpg

A sárga ruhás lány

Világutazó blog, nemcsak világutazóknak, nemcsak utazásról. Rita vagyok, és életvitelszerűen utazom. Ezen az oldalon érdekességeket találsz a világból, emberekről, szokásokról, furcsaságokról, gasztronómiáról. Mindenről. Bármiről.

Épp itt vagyok: 

Kövess a Facebookon is

Archívum

A sárga ruhás lány utazását az 
uniqa_logo.jpg 
biztosítja.

süti beállítások módosítása